20 december 2010

kerstboom



Vandaag niet veel buiten geweest. Eigenlijk helemaal niet.
Het ziet er buiten nog steeds wit uit, en het blijf rond de nul graden.
Binnen is het lekker warm.
Vandaag dan ook maar veel huishoudelijke klusjes gedaan.
Slaapkamers van de meiden opgeruimd, wat maken ze er toch
altijd een rommel van. Iedere keer weer.
Nu is het er weer netjes. Meiden en ik weer blij.

Zaterdag ook nog een berkentakkenboom gemaakt.
Met hier een daar een hartje en glazenpotje met een waxinelichtje erin.
Staat super gezellig.
Het bankje dat ervoor staat komt van buiten. Met zelfgemaakte waxinelichthouders.
Lekker stoer en ruw.
Liefs,
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Ik ben nieuw op je blog.
    Ik ben je gaan volgen.
    Ik vind je blog erg leuk.
    De berken waxine lichtjes zijn erg leuk ik heb ze vorig jaar gemaakt.

    Onder je foto's zie ik een picasa logo staan.
    Als je dat niet mooi vind, kan je dat voorkomen door je foto's te exporteren naar een map op je computer.
    Exporteren vind je vlak naast blog this link in picasa programma.
    Dan komt je logo niet op je blog.
    Je foto's staan dan op je computer zonder logo van picasa.

    Als je dan een blogpost maakt,al je foto's van je computer af.
    zo doe ik het ook.

    Maar heb je nog vragen over picasa dan hoor ik het wel.

    Als je het leuk vind, kom dan ook eens bij mijn neuzen.

    Lieve groet,
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal stoer met stijl.
    Super!
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke hoek heb je gemaakt.... die zou hier bij mij ook kunnen staan , lekker stoer ;)
    Bedankt voor je leuke reactie ...op mijn boom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf dit. Ik vind je stijl echt super.......

    BeantwoordenVerwijderen